יום ראשון, 25 באוגוסט 2013

תגובת חברת איקיוטק לטענות הצרכנים


מחברת אקיוטק נמסר בתגובה בעניין כפיר כי: "הלקוח נרשם לשירות האודישנים וכמו כל לקוח אישר הרשמתו באמצעות חתימה דיגיטלית כפולה (באמצעות אתר האינטרנט בו בוצע הרישום ועל ידי אמצעי התשלום) כפיר אף ציין ניסיון שיש לו בתחום (ציטוט:"קראטה ,משחק צילומים מוצלחים שיכולים לשחק בעולם הדוגמנות.").
  
"הלקוח פעל פעמיים לניתוקו. בפעם הראשונה, (אפריל 2010) הלקוח שלח הודעת ניתוק באמצעות סמס, הודעה שנקלטה מיידית במערכות המחשב וכמובן נעצרו החיובים. בנוסף, נערכה עם הלקוח שיחה עם נציג למחרת, וגם הנציג ביצע כיבוי של השירות (על אף שהשירות כבר כובה אוטומטית יום קודם). 4 חודשים לאחר מכן, הלקוח שוב התקשר לשירות לקוחות לוודא שהוא מנותק.

"מבדיקה פרטנית נדגיש שבכל תקופת הרישום בחלק מהזמן הוא שילם, ובחלק מהזמן התשלומים לא כובדו, כך לסירוגין במשך שנתיים במהלכן היה רשום (2008-2010), 
וכך נוצר החוב. כמובן שהלקוח נדרש לשלם אך ורק על החיובים שלא כובדו. נרצה לציין כי הלקוח שילם את חובו והטיפול בעניינו הסתיים".
  
בעניין ב': "ניסיון ההתחמקות מתשלום של הלקוח הוא מעט מפתיע בהתחשב בעובדות. מבירור שערכנו הלקוחה הרשומה אצלנו היא ע' שרשמה את בתה לשירות. בטופס ההרשמה האם ציינה את תאריך הלידה של הבת וציינה את כתובתה המלאה בקריית מוצקין .

"האם אף קבעה אצלנו (בתל אביב) פגישה בנוגע לקידום הבת בתחום. למרות זאת במכתב התלונה נכתב כי "ב' נרשמה... ומדובר בהטעיה מכוונת שכל מטרתה להתחמק מהחוב, תוך העברת האחריות לילדה, מעשה בעייתי בפני עצמו.

"ביום הפגישה האם התקשרה להודיע שלא תגיע כי היא חולה, וכי היא תתקשר בשבוע שלאחר מכן לתאם שוב. פגישה כזו לא נקבעה. האם סימנה את תחום הדוגמנות כתחום שמעניין אותה, ואף השאירה מספר טלפון בבית. יתר על כן, הלקוחה טוענת שאמרו לה שלא היה מעולם שום חיוב מחברת פלאפון, הדברים נבדקו, ובאמצעות פלאפון נסלקו 13 תשלומים. (לסירוגין, לא ברצף) כך שהלקוחה לעיתים שילמה ולעיתים לא. (בחברת פלאפון לא אישרו את הפרטים)
  
"כפי שהצגנו בבית המשפט, ברשותנו כל ההוכחות לאימות העובדות מול כל אחד מהפונים. חשוב לציין, כי העובדה שאנשים לא זוכרים את העסקה שביצעו אינה גורעת כהוא זה מחובת התשלום. גרוע מכך, שילהוב חייבים כאילו אין להם חוב זו משימה קלה, ולא פלא שרבים מהחייבים נתפסים לאמירות והבטחות חסרות אחריות של גורמים אינטרסנטיים באינטרנט. בסופו של יום חייב שלא ישלם עלול להיקלע לחובות גדולים בהרבה ומכך אנו רוצים להמנע, בין היתר באמצעות פרסום עמדתנו בכתבה זו".

יום שלישי, 13 באוגוסט 2013

חוב לחברת איקיוטק בע"מ

קיבלתם מכתב מעו"ד בעניין חוב לחברת איקיוטק בע"מ ואינכם יודעים במה מדובר ? נראה שהגעת למקום הנכון.
במאמר זה יוסבר מיהי חברת איקיוטק, מה מהות החוב, כיצד נוצר החוב ומהן האפשרויות העומדות לחייב אשר קיבל מכתב התראה מהחברה.
אז מיהי חברת איקיוטק:
חברת איקיוטק הינה חברה ישראלית המחזיקה במלוא הזכויות, לרבות זכויות כספיות של אתרי האינטרנט:
אודישנים www.auditions.co.il (להלן: אתר האינטרנט" ו/או "אודישנז").
כרטיסון www.kartison.co.il
ספורטיפ www.sportip.co.il
וי אי פי סלבס www.vipcelebs.co.il
אקסג'וב www.xjobs.co.il
ספייסר www.spicer.co.il
בייבס www.babes.co.il
ממותגים www.memutagim.co.il
דייטמאסטר www.datemaster.co.il
השירותים הניתנים באתר והתשלום בגינם:
לדוגמא, אתר אודישנס הינו אתר המאגד מידע אודות אודישנים רבים המתקיימים בישראל, לתפקידים שונים ולמדיות שונות. כך, אדם המעוניין לקבל מידע על אודישנים חשובים הנערכים ע"י מיטב החברות במשק, יכול לקבל את המידע, בהודעות למכשיר הטלפון הנייד שלו, דרך האתר.
כמובן שהשירותים הניתנים ע"י האתר הינם שירותים בתשלום, במקרה דנן, מדובר במנוי שבועי מתחדש.
חיוב הלקוח בגין השירות מבוצע ישירות דרך חשבון הטלפון של המנוי, הכול כאמור בתקנון האתר המופיע בכתובת הבאה:http://www.auditions.co.il/main/minisite/?k=&ymid=#pannel5. 
החוב:
כאמור, השירות הניתן למנוי הינו שירות בתשלום ולשם כך קיים הליך הרשמה ובו זיהוי כפול.
במעמד ההרשמה, מזין המנוי את פרטיו, כמו גם מספר הטלפון שלו, ולאחר מכן מקבל הודעת SMS לטלפון הנייד אותו הזין בעמוד ההרשמה. את הקוד שקיבל, מזין המנוי בעמוד הבא ובכך מאשר את ההרשמה בזיהוי כפול.
הנה כי כן, מנוי הנרשם לאתר מזוהה כדין, הכול כמתחייב לפי הוראות משרד התקשורת לחברות הסלולר.
(בעניין זה הנכם מוזמנים לעיין בפקודת פרשנות, כמו גם בהצעת חוק מסחר אלקטרוני התשע"א–2011 והצעת חוק מסחר אלקטרוני- 2008, הכול לצורך הבהרת כשירות חתימה אלקטרונית).
עוד יודגש כי חברת איקיוטק מחזיקה פירוט מדויק בנוגע לכל חיוב וחיוב והדבר מהווה רשומה מוסדית (ראיה בעלת משקל משפטי) לכל דבר ועניין.
האפשרויות העומדות בפני החייב:
מכתבי התראה נשלחים לחייבים טרם פתיחת הליכים בהוצאה לפועל. מומלץ לחייב אשר אינו מעוניין לשלם, לשכור שירותים משפטיים מעו"ד הבקיא בתחום ע"מ שייצגו למול החברה. בכל מקרה, מומלץ לא להתעלם מדרישת החוב, שכן החוב עשוי לתפוח באופן משמעותי ולהגיע להוצאה לפועל.